En alldeles speciell dag!

Ja, förutom att vi försov oss idag igen och att Benjamin har ont i magen och därför fick stanna hemma så är det ju Dagen D idag!

Min fina väninna och hennes dotter har väntat på sin man i 7 månader (fast det bara bör ta 3) eftersom han blev utvisad för att söka uppehållstillstånd.

IDAG KOMMER HAN HEM!

Jag är såå himla glad för deras skull eftersom jag vet precis hur det känns. Min Tom blev utvisad i Mars och jag blev ensam med Benjamin och magen. Vi försökte allt vi kunde att skynda på processen för att han skulle hinna tillbaka i tid till förlossningen. Tyvärr gick det inte och jag fick föda Tiffany utan Tom- han kom hem först två veckor efter förlossningen. Mindre kul! Jag hade ju iallafall min fina väninna vid min sida medan Tom fick sitta en hel värld bort och missa sitt första barns födelse- han var med på telefon!

Nu ser vi fram emot en härlig helg när Madeli, Melina och deras AliBaba kommer på besök!

Tjodiloo!


Kommentarer
Postat av: Madde

kärlek till er !!!!!

<3

2011-10-27 @ 16:14:46
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0