Vilken dag!

Ja, jag säger då det!

Efter att ha suttit uppe alldeles för länge igårkväll (hihi!) försov jag mig imorse. Det resulterade i att Benjamin inte kom till dagis förrän cirka klockan 10.
Tänk om man fick samma välkomnande när man kom till jobbet som Benjamin fick idag! Han har varit ledig från dagis i en vecka så alla tjejerna kom springandes och bara skrek "Benjamiiiiiiiiiin!" så fort de fick syn på honom. Haha! Han är visst väldigt populär allaredan... Nu gäller det alltså att börja upprepa för knatten att man bara ska ha en tjej i taget och dessutom vara snäll mot och respektera damerna. ;)

En annan jag känner lotsade mig försiktigt mellan vattenpölarna i slasket idag. Gode Gud - jag är kär! Sällan har jag känt mig så vacker och åtrådd som jag gjorde idag.
Det trots att jag är typiskt innan-mensen-svullen och trots att jag fortfarande har världens största finne på hakan som efter upprepad misshandel - både med hårda nypor och eldad synål - vägrar ge med sig. Haha!
Jag skulle även ha fikat med en väninna idag men blev uppringd kl. 16.45 från Benjamins dagis för att idioten som skulle hjälpa mig att hämta honom tydligen var i Norrköping, så det efterlängtade mötet ligger för närvarande på is. =/

Väl hemma igen efter det vanliga tjatandet om påklädning och sätt-fart-nu, var det bara att börja med maten. Idag blev det Okra-soup och jag måste ju säga att jag rockar på att laga afrikansk mat. Så gott!

Nu ska jag mysa med minnena av dagen som gått och det till lite hääärlig musik!

Kommentarer
Postat av: Madde

vad hände idag då? doooo tell me.....

2010-03-01 @ 22:29:22
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: Maria(TDIT)

Försökte ju på fb... Men då logga du ut..

2010-03-01 @ 22:51:17
URL: http://thisdomainistaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0