Glass i solskenet! =D

Åh, ljuva tider! Solen skiner och temperaturen är ju hyfsat behaglig. Synd bara att det ALLTID blåser så förbannat här i Hagsätra (därav öknamnet Blåskulla p.g.a. att jag bor på en kulle). Enda gången det ALDRIG blåser är på sommaren- när det behövs som bäst.
Hursomhelst tog jag de två terroristerna ner till centrum, där de fick välja varsin glass. Piggelin till båda två. Intressant val om man tänker på att de fick full valfrihet. Själv valde jag en "Magnum Gold!?". Det är min nya favoritglass för i år! Efter lååång tvekan (p.g.a. havssalt som smaksättare i glass) vågade jag till sist provsmaka den. Detta var för ca 2 veckor sedan och vid det här laget har jag säkert ätit en fyra fem stycken.

Knappt hann jag börja njuta av min glass förrän de två huliganerna började springa runt på torget i centrum, skrikandes som två apor! Då fick det bli boot camp-stilen: Benjamin OCH Maju! Sitt ner och sitt STILL! Är det förstått!?
Då bytte de bara taktik, de små filurerna. Snacka om att de förstörde mitt "Magnum moment"...

Nu är vi nyss hemkomna och busfröna sitter och spelar sina NintendoDS, som de kan länka ihop trådlöst. En hyfsat lugn stund för mig, alltså. =) Snart ska Maju hem till sig och jag hoppas att idioten kommer på utsatt tid. Benjamin och jag ska kanske hyra en film eller så går vi på en kvällspromenad - eller både och?

Kommentarer
Postat av: Madde

BLÄ FÖR O SE KARIM hahaha

orka.

jag ska lägga upp lite andra bilder senare idag, orkade inte igår men jag har lagt upp bilder från min pappa iaf=)

2010-04-25 @ 15:29:32
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0