Våren är här!! =D

Tro det eller ej! Jag VET att våren är här för... jag har både sett och hört FISKMÅSAR idag!!!
Min gamla farfar talade om för mig när jag var liten att det är ett säkert vårtecken och hittills har det alltid varit sant. Nu kan vi se fram emot slask och blask, sol och fågelkvitter och snart ska jag stå på alla torra fläckar som kommer i min väg och njuta av barmarkskänslan. =)

I övrigt har hela dagen haft något av en solskenslyster, så klart, eftersom HAN även idag har åkt tvärs över Stockholm bara för att få kyssa mig litegrann. Hihi!

Mer allvarliga saker händer i mitt liv just nu. Stora förändringar - eller snarare förbättringar - skall göras. Bland annat ska idioten ut från lägenheten så att jag och Benjamin kan få leva i trygghet, även om ekonomin blir kärvare än kärv. På grund av idiotens levnadssätt riskerar jag annars att (i längden) bli fråntagen min son. Själv ska jag bli kontaktad av Kvinnofridsgruppen i dagarna tack vare att det jag beskrev som sexuella trakasserier enligt socialdamen klassas som våldtäkt i hemmet. Det är ingen lätt situation jag lever i för närvarande. Jag försöker dock att vara stark och knoga på i all skit. Det enda vägen jag kan ta går ju framåt och förhoppningsvis uppåt. Ska man då komma någon vart får man skjuta en del skit åt sidan och lämna annan skit bakom sig. Det viktigaste för mig är att Benjamin mår bra och känner sig trygg. En förutsättning för det är ju att även jag gör detsamma. Så nu får det vara nog!

Över till sötare saker, såhär avslutningsvis. Benjamin är kär! I en av sina dagiskompisar! Hihi! Idag när Benjamin skulle hem kom hon springande och gav honom en bamsekram samt en blöt puss på kinden, varpå Benjamin ömt kramar henne tillbaka och pussar henne på munnen. Så sött! (Ja, Madelene, jag vet att han är "bokad" åt Melina men vad göra? Haha!)

Nu ska jag fortsätta surfa runt på nätet och undvika all social samvaro med idioten...

Kommentarer
Postat av: Madde

sounds like a plan stan!

2010-03-05 @ 21:47:27
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0