Rosa moln har inte bara fördelar...

Hej hopp!

Som sagt var... Rosa moln har inte bara fördelar. Visst, man känner sig lycklig, vacker och allmänt lyckad men baksidan av det hela är TANKSPRIDDHETEN! Jag glömmer de mest självklara saker emellanåt och då verkar man ju riktigt korkad. Haha!
Som igår när portkoden till första jobbet inte fungerade och jag ringde till chefen.. "Har du prövat porttelefonen? Kunden är ju hemma." Dooh! Det var illa. Sen gjorde jag om det fyra och en halv timme senare. "Har du prövat att använda nyckeln?" säger chefen den gången. Pinsamt! Det var ju självklara lösningar som jag i normala fall skulle ha listat ut alldeles på egen hand.
Denne man fyller HELA mig med solsken, fniss, värme - nej, hetta - och rosa fluff som blockerar rationellt tänkade. Härligt, som omväxling!

Idag flinade jag som en fåne hela vägen från kudden tills vi träffades vid tvåtiden på eftermiddagen och så fort vi fick syn på varandra log vi båda två så stort att vi nog löpte risk att få kramp i kinderna. Haha! Ja, det är bara att konstatera att vi är kära och idag fick jag veta exakt hur länge han har varit kär i mig - vilket är exakt lika länge som jag varit kär i honom. Detaljerna suger jag på en stund till.. Hehe!

En annan härlig sak idag var att jag äntligen lyckades ta den där fikan med min väninna (den som blev inställd i måndags). Två och en halv timmes uppdatering av varandras göranden och låtanden. Mycket intressant och givande. Som vanligt lovade vi varandra att höras och ses oftare men vuxenlivet är ju som det är och det är tur att vi älskar varandra tillräckligt mycket för att ha överseende med bristen på regelbunden kontakt. Chansen är dock stor att vi träffas igen redan på lördag kväll eftersom vi båda är bjudna till samma inflyttningsfest. Kruxet är bara att fixa barnvakt åt min Benjamin...

Nu är det dags för dagens dusch och sedan ska vi se om jag drömmer sött inatt...

Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja du, visst hade han bra smak, o han köpte rätt storlek det va ju grymt!

jaha haha men ganska lätt med Melina o skriva lite roligt, hon ser ju rolig ut=) hehe

pussa benji

2010-03-05 @ 18:35:16
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: Millan

Hoppas vi ses på lördag :D Kram

2010-03-05 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0