Pusspaus vid Mariatorget

Idag har varit en seg och tröttsam dag. Mina ögon ville inte alls öppnas imorse när mobillarmet skrek mig i örat. Fötterna ville inte kliva ur sängen och definitivt inte hasa fram till badrummet.

Jag kom dock till jobbet så småningom och där gick det ju ganska bra förutom att en del utrustning krånglade så att det tog längre tid än planerat. Ja och så fick jag ju "tjejgrejerna" mitt på dagen också, vilket kan vara förklaringen till min förlamande trötthet. Det känns ju lagom kul att harva på med arbetet när man känner sig som en blodfattig knubbsäl! Tack och lov för sms:en jag fick av min nya kärlek! De tog mig igenom arbetsdagen.
Han ville verkligen träffa mig idag igen så det blev en kort men trevlig promenad mellan Mariatorget och Slussen. Jag svär, han kysser som en gud! Jag kan knappt tro att det är sant...

Just nu sitter vi och chattar så detta korta inlägg får räcka för idag, tror jag!


Kommentarer
Postat av: Millan

Vet inte om din räknare funkar som den ska???

Kolla in min nya blogg :)

2010-03-03 @ 13:44:05
URL: http://fairytalegonebad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0