Ett jävla liv

Ja, mitt liv har varit rätt komplicerat den senaste veckan så därför har jag inte vare sig haft tid eller ro att blogga.
Jag ska försöka sammanfatta så kort och gott det går.

Idioten blev anhållen för våldtäktsförsök och olaga hot i måndags förra veckan efter att ha begt dessa brott mot mig på måndagsmorgonen. Jag talade om för min syster vad som hänt och hon förde det vidare till sin sambo, som blev milt sagt rosenrasande och ringde polisen. De hämtade honom här hemma vid ca tio på kvällen och sen satt han i häktet till onsdag kväll. Helt plötsligt dök han upp utanför dörren och försökte komma in men jag hade tagit den enda överlåsnyckeln innan han åkte med polisen så han fick inte komma in. Jag gav honom hans telefoner genom brevinkastet och kastade ut klädombyte och hygienartiklar i en påse genom köksfönstret.
Jag är smått upprörd över att polisen inte ringde mig som de lovat efter förhöret på tisdagen.
Jag fick åtminstone många härliga timmar med min son och min nya kärlek under förra veckan så hela veckan var ju inte skit. Bl.a. så åkte vi till min vännina (läs hennes blogg http://tjockisbullen.blogg.se) i söndags och det var riktigt trevligt! Vi åt god mat, spelade kort och snackade skit. Haha! En bild på en väldigt uttröttad Benjamin följer.


 

Den nya veckan började lite sisådär eftersom jag vill bli av med idioten pryttlar. Han skulle ha kommit igår men uteblev p.g.a. något fejkat fysiskt tillstånd. Eller fejkat och fejkat.. Han har tydligen bestämt sig för att sluta röka marijuana och hasch så han mår säkert som han förtjänar. Orsaken till det är säkerligen att han ska drogtestas hos polisen. Jag har inte hört något om ifall det blir åtal mot honom nu efter polisanmälan men det hoppas jag att det blir.
Jag packade ju alla hans grejer igår så det kändes ju jävligt surt att han inte hämtade skiten då. Idag ställde jag helt enkelt ut skiten i trappen och sade till honom att han fick skynda sig att ta sina grejer innan nån annan gjorde det. Det fungerade! Han kom som en skottspole och nu slipper jag se honom mera. Synd bara att han såg till att hyra rum på andra sidan centrum - i samma område som jag bor. Känns ju tryggt och bra att finns 10 minuters gångväg bort... INTE! Telefonterror och jag är bästa vänner vid det här laget eftersom han ringer och är arg i ena stunden och kletar ner mig med kärleksförklaringar i andra. Jag börjar fundera på att byta nummer!
Ett annat fult knep han kört med är att skicka madammer (från sitt land och som känner mig) för att försöka tala mig till rätta och "lösa problemet". Vilken jävla IDIOT! Sist sade jag till tanten: No disrespect but there is just nothing to talk about anymore. My decision is final! Jag öppnade inte ens dörren för henne.

Nu e skiten ute och jag ger inte ett flygande fuck för honom och hans snack mer!

Nu hoppas jag på lugn och ro och lycka och att jag ska kunna ha sinnesfrid nog att blogga varje dag. =)

Kommentarer
Postat av: sabbe

usch!!! vilken äcklig äcklig exkille du har, jag har alltid tyckt illa om honom, du får ursäkta men thats the truth, jag kan fortfarande se hans onda ögon framför mig.

2010-03-31 @ 20:42:41
Postat av: Maria(TDIT)

Sabbe: Haha! Tänk att d kan jag förstå! =) Be för fasen INTE om ursäkt! Han ville ju ha dig så... Skönt å vara av med kräket iaf! Tack för att du läser min blogg, förresten. =)

2010-04-06 @ 19:56:25
URL: http://thisdomainistaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0