So far, so good...

Vi försov oss imorse kan man säga. Klockan 08.15 måste vi gå hemifrån för att hinna få Benjamin i skolbänken i tid. Benjamin knackade på sovrumsdörren vid ca 07.15 och frågade om han fick se på TV varpå jag tydligen svarat att "Ja, bara du klär på dig först."
Lysande... Istället för att gå upp då så vaknar jag inte förrän 07.58! Duktig mamma- eller inte! Stackars Benjamin fick äta springfrukost på väg till skolan och lilla Tiffany blev uppryckt ur sängen och hastigt nerpackad i overallen och vagnen. JAG måste ha sett ut som något alldeles extra- låt mig dela min egen syn på det: Yrvaken, rufsig, iklädd tights, Adidasjacka och gummistövlar- i halvtrav längs våran gata, med barnvagnen i högsta hugg och Benjamin på släptåg... Ja, behöver jag säga mer?

Sen sov jag och Tiffany en stund innan syrran kom på lunchkaffe och efter det var det dags att hämta Benji igen. I ett sällan skådat ryck av energi tog jag barnen till biblioteket och kom hem med en varierad skörd av böcker, både i traditionell form och på cd.

Fick undan i köket på ett kick (typ WOW) medan Tiffany åt gurkstav, lagade mat och väntade på att min Tom skulle komma hem med paket... Hihi!

Nu ska jag fasiken chilla resten av kvällen!

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0