Låter som något jag kunde behöva!

Åh hej! Det var länge sedan! Var har du varit?

Ja, jag har haft en off-period kan man säga... Men jag har hunnit med en massa under tiden. Bland annat gift mig med min Tom, genomgått en graviditet och fött en underbar liten dotter- så nu har Benjamin äntligen en lillasyster.
Vägen hit (till dags dato) har varit lång och kantad med både bra och dåliga saker och händelser, precis så som livet brukar vara.
MEN- med goda vänners stöd och fokus på vardagens fina stunder klarar man sig långt och just nu känns det som att livet är någorlunda på rätsida och dessutom på väg att bli riktigt bra! Jag har en del planer för framtiden som jag lite i taget kommer att avslöja vartefter... Hehe! Hoppas bara att motivationen inte tryter!
Jag tänkte pröva lyckan genom att delta i en tävling där jag har chansen att vinna lite shoppingpengar (20.000kr!) som blir öronmärkta för bara MIG- annars går ju pengarna mest till barnen...
Det är TLC (tv-kanalen) som anordnar tävlingen i samband med deras programserie "Min mans bröllop"- vilket ju är extra roligt eftersom TLC är min favoritkanal just nu och "Min mans bröllop" är ett kul program- även om "Cake Boss" och crime-programmen är mina favoriter.
För den som vill ha chans att vinna och öka konkurrensen i tävlingen kommer här en länk. Lycka till!
http://www.tlcsverige.se/minmansbrollop/?b

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Nya tävlingar varje vecka fram till Jul!

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, Goodiebags, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du i menyn samt i fliken Pågående Tävlingar.



Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-10-24 @ 16:30:11
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0